Seizoensgedreven SEO – actuele tips

De feestdagen komen er weer aan, met Black Friday 2019 als aftrapper! Bijna alle zoekmachine marketeers zijn zich wel bewust van de zoekvolumes voor hun zoektermen. Maar niet iedereen weet hoe de zoekvolumes zich gedurende het jaar ontwikkelen. Of hoe hiervan te...
Wat te doen als Google je merk niet herkent?

Wat te doen als Google je merk niet herkent?

Als beginnend bedrijf kom je op de dag van introductie niet meteen met stip op 1 binnen in de zoekresultaten. En dat is een “understatement”… Zelfs op je eigen merknaam / websitenaam kan het in het begin lastig zijn om vertoond te worden. Heel...

4 Google trucs voor goedkope research

Vergeet even alle dure marktonderzoekbureaus. Je kunt heel eenvoudig zelf testen of een product zal aanslaan in de markt. Vier Google-trucs om je marktonderzoek tot een succes maken. Een nieuw product of een nieuwe dienst introduceren is spannend. Het kan je veel tijd...

De 3 meest gehoorde SEO misverstanden

Over zoekmachine optimalisatie (SEO) bestaan veel misverstanden. Vaak gaat het dan om de nuance. Maar sommige misverstanden zijn zo fundamenteel dat iedere ondernemer moet oppassen dat hij of zij niet in deze veel gehoorde ‘gedachtenkronkels’ verstrikt raakt.  ...

Google Adwords 5 keer slimmer gebruiken

Veel ondernemers halen een deel van hun websiteverkeer binnen via Google Adwords. Hierbij worden vaak onnodige kosten gemaakt. 5 tips om je kosten beter te beheersen. Heb je zelf een Adwords-account ingericht voor je bedrijf en/of beheer je zelfstandig een Adwords...

In 4 stappen online klanten werven

Meer omzet online? Verleid potentiële klanten al in een vroeg stadium van hun online zoektocht. Wees zoekmachinemarketing te slim af. In vier stappen naar meer klanten. Iedereen wil gevonden worden op het moment dat de klant klaar is om te kopen. Maar vaak is de...